Bijna op weg - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van de Kooltjes - WaarBenJij.nu Bijna op weg - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van de Kooltjes - WaarBenJij.nu

Bijna op weg

Door: Ingeborg

Blijf op de hoogte en volg de

24 Juli 2017 | Nederland, Bleiswijk

De meesten van jullie weten het al, Sri Lanka gaat het worden!! Morgen om deze tijd zitten we nog ergens in de lucht, woohoooo.
De tassen staan gepakt, de spierballen zijn getraind. De mindset staat ingesteld op backpacken :D . We hopen dat de kinderen ook geprogrammeerd zijn met deze mindset, hahaha.

Negombo wordt de eerste stop, niet geheel verrassend natuurlijk aangezien Bandanaraike airport daar naast ligt. Jullie horen snel meer van ons.
Voor nu, dikke zoenen van 5 stuiterende Kooltjes!

• 24 Juli 2017 - 22:46

Miem:

Veilige reis! Sorry, maar deze tante zweet peentjes! Laat maar veel van jullie horen!

• 25 Juli 2017 - 00:30

Chris:

Heeeeel fijne reis!!! Maak er een reis van die je nooit vergeet! Dikke kus terug!

• 25 Juli 2017 - 10:09

Mia:

Lieve Elise, Thije, Pepijn, Ingeborg en Gerard. Onwijs veel plezier en ik lees jullie verhalen wel.
    Dikke knuffels

• 25 Juli 2017 - 16:27

Coby Rozenboom:

Mail direct zodra jullie in Sri Lanka zijn.Dan krijg ik weer een beetje rust. Geniet ook van de reis hoog in de lucht in het bijzonder de kinderen.

• 25 Juli 2017 - 16:27

Coby Rozenboom: