Eindeloze velden - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van de Kooltjes - WaarBenJij.nu Eindeloze velden - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van de Kooltjes - WaarBenJij.nu

Eindeloze velden

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg de

21 April 2014 | Verenigde Staten, Boise

Vlakbij de hoofdstad van Idaho: Boise (leuk voor Triviant) en tijd voor een update.

We gaan als een speer! De kids trekken de autoritten steeds beter en dat kan geen kwaad. In Salt Lake City werden we, nog maar nauwelijks aangekomen, heel vriendelijk naar het Vaticaan der Mormonen gebracht in een gratis Mormoonse shuttle bus. Van de 85.000 missionarissen die de LDS kerk kent lopen er een 5.000 in Salt Lake City rond. Tja en dan trek je als model-gezinnetje wel wat zendelingen... Alles heel gemoedelijk, maar uiteindelijk wel wat beklemmend. Elize en Thije waren vooral bezig met de vele mensen verkleed als Spiderman, Superman, Kuifje etc. die er rondliepen vanwege een conventie van comic-lovers. Erg bizar allemaal.

Een trip naar Park City (Olympische Spelen) was precies wat we nodig hadden. Zo sta je in de rode aarde, en dan sta je onderaan de piste! Skieën was niet haalbaar met de kids, maar rodellen op een heftige baan wel! Geweldig om dat met Elize en Thije te doen!

In Twin Falls kwam zowaar de paashaas langs! Vanochtend zag ik 'm ineens weghuppen en jawel: er waren allemaal eieren verstopt rond de camper. Op tafel stond een heuse chocolade-haas met baseball-bat! De kids hadden een lol! 1 ei waren we kwijt... die bleek bij Pepijn in z'n mond te zitten, met folie en al :)

Daarna hebben we de Niagara watervallen gezien. We waren er toch... Hier heten ze de Shoshone Falls. Indrukwekkend! Verder biedt Idaho met name eindeloze velden met naar men zegt aardappelen. Lange wegen en gigantische vrachtwagens. Op naar Oregon!

• 21 April 2014 - 17:03

Ineke:

Wow! Dat ziet er weer heel leuk uit! Hopelijk zijn er goede wasmachines, anders wordt het toch een nieuwe romper scoren ben ik bang! Hihi! X

• 23 April 2014 - 10:48

Elza:

Lieve schatten,

Wat een fantastisch verhaal! Wauw, en de paashaas ook bij jullie. Wij zagen de kleine Pepijn al met een paasei in zijn bekkie , lachen hoor! Zijn jullie al een beetje Heilig verklaard bij de Mormonen?
    Hier is het heerlijk weertje, veel zon en buiten is het ook prachtig met alle bloesems! Schitterend.
    Peter heeft Skype geïnstalleerd, wij zijn benieuwd of het gaat lukken.
    Wij genieten met jullie mee en kijken al weer uit naar de volgende mail. Dikke knuffels en heel veel liefs voor jullie alle vijf, Ingeborg, Gerard, Elize, Thije en Pepijn uit Haastrecht! Ver weg hè? Doei!