We gaan op berenjacht! - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van de Kooltjes - WaarBenJij.nu We gaan op berenjacht! - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van de Kooltjes - WaarBenJij.nu

We gaan op berenjacht!

Door: de kids

Blijf op de hoogte en volg de

08 April 2014 | Verenigde Staten, Lake Isabella

Dat is wel even wennen hoor, zo zonder internet de eerste week. Gelukkig lukt de verbinding vanaf Lake Isabella wel goed, zodat we ook weer een filmpje hebben kunnen kijken :D. (volgens papa en mama konden we best een weekje zonder, na onze overdosis tv kijken in het vliegtuig!)
In de grote stad (San Francisco) zijn we heel veel in de bus geweest, ook een 'op en neer- bus' die over een heeeele lange brug ging. Dat was leuk! Alleen Pepijn heeft niets gezien van de Golden Gate brug, want die lag alleen maar te tukken, hahaha.
Daarna gingen we naar Yosemite, en moesten we steeds opletten dat we geen eten op de grond achter lieten omdat de beren dan zouden komen. Nou, we hebben echt heel goed opgelet, maar toch is er een beer heel dicht bij onze camper geweest, want er lag me daar een joekel van een berenhoop vlak achter onze camper :p, jammer dat we de beer zelf niet gezien hebben, we hebben er allemaal doorheen getukt. We zijn nog op berenjacht gegaan, maar geen beren meer gezien. Elize vond dat eigenlijk wel prima, want die vond het eigenlijk maar helemaal niets dat die wilde dieren gewoon zo rond liepen.

Het was de eerste dagen heel koud, we moesten van mama zelfs met onze sokken aan in bed, zo raar. En onze pyjamabroek hoefde overdag ook niet uit, die kon gewoon onder onze spijkerbroek blijven zitten. Dat was maar goed ook, want het was superkoud, brrr. En vandaag hebben we heel lang gereden en was het ineens heel warm, hop, zomerbroek en jurk aan. Lekker spelen in het zand en lekker vies worden :D.
Morgen gaan we door naar death valley, wordt het daar nog warmer?

We missen onze vriendjes wel een beetje hoor, dus dikke knuffels van ons!
De kids

• 08 April 2014 - 09:05

Mieke Hegarty:

Wow! Jullie zijn echt op avontuur! Gaaf hoor! Ik ben benieuwd naar het volgende verhaal!!

• 08 April 2014 - 12:03

C. Rozenboom:

Leuk hoor die foto's. Jullie verhalen horen wij wel als jullie weer thuis zijn. Geniet nog meer veel! Overigens moet ik wel zeggen dat het een beetje een vreemde naam is voor een national park; je gaat er toch heen om te genieten? Of zie ik dat verkeerd?

• 08 April 2014 - 12:17

Dick:

Heerlijk om jullie belevenissen te lezen en de leuke foto's te zien. Wat zijn dat prachtige ervaringen voor Elize, Thije en Pepijn. Ik kan me voorstellen dat Elize het niet zo erg vond dat ze de beren niet in het echt heeft gezien bij de camper. Dat ziet er trouwens zeer royaal uit op de zolder! En dan die pose van Ingeborg voor de camper: ik ben sprakeloos! Wat een schitterende plaatjes uit Yosmite! En nu dan naar death valley: het volgende wereldwonder. Genieten jullie maar lekker van elkaar en al het moois dat jullie tegenkomen.
    Met ons is alles okee. Het is volop voorjaar met heerlijk weer. Vandaag even een regendag: dat is heerlijk voor de tuin.
    Lieve schatten, veel plezier met elkaar en veel liefs van Elza en Dick

• 08 April 2014 - 12:54

Saskia:

Ooooow wat een ontzettend mooie belevenissen!! Wat GAAF dat jullie dit nu aan het doen zijn en gewoon zijn gegaan!!!
    Amerika; prachtig, geniet ervan en deze tijd vergeten jullie nooooooooooooooit meer!!!
    Geweldig die foto's! Tot het volgende verslag!!

Veel liefs uit de polder, Dennis en Saskia

• 08 April 2014 - 15:59

Ineke:

Wat klinkt dat goed allemaal. Zo te zien genieten jullie! En wat een leuke foto's!

X van de hagenezen

• 08 April 2014 - 18:02

Hilda:

Hoi wat een mooie foto's en waar is de foto van die mooie camper. En ik zou ook blij zijn dat ik die beer niet tegen ben gekomen. Geniet van de reis en al het mooi's wat jullie nog gaan zien. Groetjes ]\

• 08 April 2014 - 20:28

Christel:

Wieuw, dat ziet er gaaf uit! Wat een stoer verhaal van die beer, maar ben blij dat jullie het pas 's morgens hebben ontdekt, brr... We zijn eigenlijk ook wel benieuwd naar een fotootje van jullie huisje op wielen, want dat is nog steeds een onwerkelijke gedachte... :-) Geniet van elkaar kooltjes! XX

• 08 April 2014 - 20:50

Joke:

Vol spanning keken we, zowel thuis als op de praktijk, uit naar jullie verslag. Wat leuk om te zien en horen van jullie belevenissen. Beren lijken me best spannend en zo te zien hebben jullie het erg gezellig met z'n vijven. Zo ontspannen als op de foto heb ik je nog niet gezien, Ingeborg! En dit is nog maar het begin van een lange reis. Heerlijk hoor, geniet ervan.
    We blijven jullie volgen.
    groetjes en liefs,
    Joke

• 09 April 2014 - 17:21

Ans Spruit:

Jongens, wat is dat prachtig!!!
    Ovoorstelbaar mooi is het daar. Genieten zo te zien.
    Die beer is al zo vaak genoemd dat je er geen één meer zult zien.
    Wij genieten van jullie verslagen en met de foto's erbij is het net alsof ik in jullie koffertje meegereisd ben. Hééééél veel reisplezier.

• 16 April 2014 - 14:11

Jeanne En Ernst:

Dag allemaal,

Jammer dat jullie de beer niet echt hebben gezien. Maar misschien ook wel rustig. Want ik denk niet dat de beren daar 'broodjes smeren' en al helemaal niet dat dat een wonder is.

Geniet nog maar "even". tot ziens, Ernst en jeanne.