Toet! We gaan! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van de Kooltjes - WaarBenJij.nu Toet! We gaan! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van de Kooltjes - WaarBenJij.nu

Toet! We gaan!

Door: Ingeborg en Gerard

Blijf op de hoogte en volg de

30 Maart 2014 | Nederland, Bleiswijk

Klaar voor de start?......Almost take off!!
We zijn er klaar voor, tenminste dat denken we. Eigenlijk al lang bedtijd, morgen fris en fruitig vroeg op.
En na alle inpakstress komt nu pas het moment om na te denken. Waarom wil ik dit nu eigenlijk? Wat gaan we de kinderen aandoen? Mijn hemel, we slepen ze gewoon mee naar the States! Hahaha, tijd voor een borrel en even te kalmeren :). Vanmiddag al heerlijk even tot rust gekomen in het zonnetje, lieve mensen om ons heen, kids lekker verwend. Het gaat allemaal goed komen (vooral bedoeld voor de onrustige Ing in mij :D)

Volgende keer vanaf de andere kant van de oceaan!

• 31 Maart 2014 - 06:32

Paul:

Wat mooi! Weer een waarbenjij.nu. Hoe lang geleden is dat!?

• 31 Maart 2014 - 19:21

Coby Rozenboom:

Jullie hangen al 9 uur in de lucht, gaat alles naar wens? Hoe reageren de kinderen op hun eerste luchtdoop? Hoe gaat het met Pepijn? Ik heb alleen maar vragen: vermaken ze zich en kunnen ze wat naar buiten kijken? Ik hoor het wel wanneer jullie in de States zijn. Nog veel sterkte gewenst en probeer rustig te blijven dus vooral niet stressen!

• 31 Maart 2014 - 23:20

Elza Kool:

Lieve luitjes, wat hebben wij een leuke start mee mogen maken door jullie weg te brengen naar Schiphol. De kinderen keken hun ogen uit en ook de kleine Pepijn vond het prachtig!
    Lekker aan de koffie, limonade en een fruithapje en genieten van de blije snoetjes.
    Wij hebben jullie uitgezwaaid en zijn heel voldaan met twee auto`s terug gegaan.
    Hebben jullie een goede reis gehad? De kids lekker geslapen? Nu zijn jullie in het hotel en wordt de camper ingepakt? Succes en een fantastische reis. Heel veel plezier, wij volgen jullie iedere dag! Dikke knuffels Dick en Elza.

• 01 April 2014 - 07:24

Christel:

Haha, goed bezig Ing!! Ik hoop dat die borrel je heeft gesmaakt ;-) Gelukkig tikt de klok verder en hebben we al een prachtig plaatje gezien! Enjoy, enjoy! XXX

• 02 April 2014 - 18:56

Nel V Dijk:

Ha lieve kooltjes,

We hebben gisteren gehoord dat jullie een goede reis gehad hebben.
    Hartstikke fijn. En nu heeeeeeeeeeeel veel bekijken en genieten met z'n allen.
    Liefs aan allemaal van Chiel en Nel.

• 06 April 2014 - 18:33

Elza :

Lieve luitjes,

Waar zijn jullie nu? Waarschijnlijk geen kans om te mailen, wij volgen jullie naar waar jullie kunnen zijn.
    Genieten jullie van alle mooie plekjes in Amerika? Nu in het mooie park?

Hier alles goed. Wij zijn bezig de kaarten te versturen, maar met het papier lukte niet alles dus gaan we dit oplossen. Hopelijk gaan deze week de kaarten eruit. ze zijn prachtig! Peter en Diana hebben ons geholpen dus het komt helemaal goed.

Geniet volop van elkaar en jullie kindjes, hartelijke groetjes en heel veel knuffels van Dick en Elza.

• 06 April 2014 - 21:09

Hilda:

Hallo allen

Wat leuk dat jullie daar in Amerika zijn heel veel plezier en geniet van de tijd daar gaat zo snel.

Liefs hilda